Förstår mig inte riktigt på detta nya så kallade utseende.



Jag, Carl Johan Kristiansson har under en längre tid gått och funderat på detta folkslag som kallas PJ. Deras hår som står åt alla håll och kanter och deras toffsar runt benen. Kära läsare, toffsar uppfans för flera år sen till flickor med långt hår, detta för att dem skulle kunna sätta upp håret. Men nu går killar runt med dem på benen. Och PJ´s hår som står åt alla håll. Ni ska veta att Konung Karl XV sade en gång: Håret på huvudet skall vara fint kammat och ligga längst skallen i lod med mittbenan. Så ta nu till er av mina visa ord och kamma er. Det var allt för mig, Carl Johan Kristiansson, idag. TAck och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0